Mlekpol pokazuje krowy w Internecie

RAF
opublikowano: 01-12-2008, 00:00

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent mleka i śmietanek Łaciate, uruchomiła serwis www.laciate.o2.pl, w którym do końca roku można na żywo oglądać… krowy w zagrodzie. Akcja ma przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate. W serwisie znalazła się też gra społecznościowa, w której użytkownik może zadbać o stworzoną przez siebie wirtualną krowę i jeszcze na tym zarobić — co tydzień opiekun krowy, która dała najwięcej mleka, wygrywa 500 złotych. Kampania Mlekpolu została opracowana i zrealizowana przez zespół Mediaedge:cia Interaction we współpracy z agencją G7.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy