
W komunikacie podano, że w ciągu najbliższych czterech lat Netflix przeznaczy 2,5 mld USD w różnego rodzaju koreańskie treści obejmujące seriale telewizyjne, filmy i programy non-fiction, które biją rekordy popularności.
Powołując się na Dona Kanga, wiceprezesa Netflix ds. treści koreańskich, CNBC podał również, że firma zamierza podwoić liczbę produkowanych programów non-fiction, z około czterech w 2022 roku do co najmniej ośmiu w tym roku, odzwierciedlając zapotrzebowanie koreańskiej publiczności na programy rozrywkowe. Jako przykład podał reality show „Physical 100” opowiadający o rywalizacji setki zawodników walczących ze sobą podczas wyczerpujących fizycznych wyzwań. Przez dwa tygodnie w 2022 r. zajmował on pierwsze miejsce w cotygodniowej oglądalności nieanglojęzycznych programów telewizyjnych Netflixa.
Oprócz planowanych produkcji pod własną marką, Netflix również inwestuje w lokalizację poprzez napisy i dubbing, co usuwa język jako pierwszą barierę wejścia i zwiększa zasięgi i oglądalność południowokoreańskich produkcji.