Gdy na rynku się kotłuje trudno zachować zimną krew, dlatego w tym odcinku Pulsu Biznesu do słuchania pytamy ekspertów o to, jak postrzegają tokeny NFT, na które boom wybuchł w ubiegłym roku za sprawą rekordowych transakcji z udziałem największych na świecie domów aukcyjnych. Magda Żuk, szefowa marketingu i PR w firmie Crido opowie o pasji do sztuki i prywatnej kolekcji, w której znajdują się również “enefetki” - pierwsze kupiła zanim tego typu tokeny stały się modne. Cezary Hunkiewicz, współzałożyciel i dyrektor Brain Damage Gallery, który na rynku sztuki działa od 25 lat, przeprowadzi nas przez drogę transformacji rynku sztuki. Następnie Juliusz Windorbski, najbardziej rozpoznawalny aukcjoner w Polsce i przedstawiciel DESA Unicum wytłumaczy, dlatego rynek potrzebuje animatorów z głową na karku, a także uchyli rąbka tajemnicy dotyczącej strategii biznesowej w zakresie digitalizacji sztuki. Później Bartosz Bilicki, CEO SmartVerum, wyjaśni, co kryje się pod modnym pojęciem NFT. Na koniec Maciej Kosuń z funduszu inwestycyjnego Tar Heel Capital Pathfinder wprowadzi nas w świat metawersum.
Goście:
0'59" Magda Żuk - o kolekcjonowaniu tokenów NFT
12'32" Cezary Hunkiewicz - o transformacji na cyfrowej
21'39" Juliusz Windorbski - o animowaniu rynku
31'50" Bartosz Bilicki - o technologii i wielkości rynku
43'24" Maciej Kosuń - o roli tokenów w NFT w metawersum
Życzę przyjemnego słuchania!