Niemcy: reklama supermarketu bije rekordy oglądalności

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2014-02-25 10:12

Niemiecka sieć supermarketów Edeka prawdopodobnie nie spodziewała się, że jej reklama stanie się aż tak wielkim przebojem w internecie.

Reklama opublikowana na Youtube ma przez 4 dni już blisko 2 mln odsłon. Jej popularność można tłumaczyć nietypową formą, bardziej przypominającą teledysk. Główną postacią filmu jest  Friedrich Liechtenstein, który jest znany z innego wiralnego wideo. Od lata ubiegłego roku „Kackvogel”, w którym wystąpił, zyskał już 2,6 mln odsłon. W rzeczywistości Liechtenstein to niemiecki aktor i reżyser Hans-Holger Friedrich. W reklamie Edeki wykorzystano utwór Der Tourist z udziałem Friedricha Liechtensteina "Supergeil". Pojawił się on na Youtube rok temu, ale dotychczas ma tylko niespełna 700 tys. odsłon. 

None
None