Nowy język firmowy

BAW
opublikowano: 15-03-2018, 22:00

Trudny urzędniczy żargon i niezrozumiałe korporacyjne zwroty coraz częściej ustępują miejsca prostemu językowi.

Trudny urzędniczy żargon i niezrozumiałe korporacyjne zwroty coraz częściej ustępują miejsca prostemu językowi.Energa Obrót włącza się w ogólnopolską inicjatywę upraszczania komunikacji. Nowe standardy komunikacji spółka przygotuje we współpracy z językoznawcami z Wrocławia.

— Polskie firmy mają problem z przyjaznym językiem komercyjnym. Wiele z nich przechowuje jeszcze w języku DNA urzędów minionej epoki. Inne zachłysnęły się narracją zachodniego marketingu. Dojrzeliśmy do tego, by tworzyć nowy język firmowy. Prosty, elegancki i przyjazny — wyjaśnia dr Tomasz Piekot.

W najbliższych miesiącach Energa Obrót weźmie pod lupę odpowiedzi na reklamacje w najczęściej poruszanych przez klientów tematach. Pod czujnymokiem lingwistów wyszkolony zespół specjalistów wypracuje nowe standardy komunikacji i wzorce pism. Korzyści odczują klienci, ale także pracownicy. Prosta komunikacja przyspieszy wymianę informacji i usprawni podejmowanie decyzji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BAW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ekologia / Nowy język firmowy