Oknoplast jeszcze dwa lata w grze z Interem Mediolan

ANP
opublikowano: 10-05-2013, 14:02

Producent stolarki Oknoplast przedłużył umowę sponsoringową z Interem Mediolan. Firma będzie top sponsorem Interu do końca sezonu 2014/2015. Krakowski producent rozpoczął współpracę z klubem w styczniu 2012 r.

Zobacz więcej

Mikołaj Placek, fot. Oknoplast

- Przedłużenie umowy to wynik realizowanej strategii marketingowej firmy. Podjęcie współpracy z tak znanym klubem, jakim jest Inter Mediolan było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność Oknoplast we Włoszech, jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami Oknoplast wśród klientów ostatecznych – mówi cytowany w komunikacie prasowym Mikołaj Placek, prezes Oknoplast.

Dodał, że nadal Polska pozostaje dla firmy najważniejszym rynkiem, ale w planach jest dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju.

- Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy
z Interem Mediolan – dodaje Mikołaj Placek.

Umowa obejmuje umieszczenie logotypu Oknoplast m.in. na stadionie podczas meczy. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu.

W ramach współpracy Oknoplast ma prawo posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych. [ANP]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Oknoplast jeszcze dwa lata w grze z Interem Mediolan