- Przedłużenie umowy to wynik realizowanej strategii marketingowej firmy. Podjęcie współpracy z tak znanym klubem, jakim jest Inter Mediolan było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność Oknoplast we Włoszech, jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami Oknoplast wśród klientów ostatecznych – mówi cytowany w komunikacie prasowym Mikołaj Placek, prezes Oknoplast.
Dodał, że nadal Polska pozostaje dla firmy najważniejszym rynkiem, ale w planach jest dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju.
- Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy
z Interem Mediolan – dodaje Mikołaj Placek.
Umowa obejmuje umieszczenie logotypu Oknoplast m.in. na stadionie podczas meczy. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu.
W ramach współpracy Oknoplast ma prawo posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych. [ANP]
