Partie polityczne wydały 33,6 mln zł na reklamy w telewizji

(Paweł Kubisiak)
28-09-2005, 08:20

33,6 mln zł cennikowo zarobiły telewizje na emisji reklam komitetów wyborczych biorących udział w parlamentarnej kampanii reklamowej. Najwięcej pieniędzy wpłynęło do TVP 1 – 14,6 mln zł.

33,6 mln zł cennikowo zarobiły telewizje na emisji reklam komitetów wyborczych biorących udział w parlamentarnej kampanii reklamowej. Najwięcej pieniędzy wpłynęło do TVP 1 – 14,6 mln zł.

    Reklamy emitowane były od początku marca. Najwięcej do dnia wyborów wydało na nie Prawo i Sprawiedliwość – 12,8 mln zł. W pierwszej piątce tej klasyfikacji znalazły się też: Platforma Obywatelska – 6,2 mln zł, Liga Polskich Rodzin – 4,6 mln zł, Socjaldemokracja Polska – 3,5 mln zł i Polskie Stronnictwo Ludowe – 3,1 mln zł.Najwięcej pieniędzy z reklam wyborczych otrzymała TVP 1 – 14,6 mln zł. Następne są: Polsat – 7,1 mln zł, TVN – 6,1 mln zł, TVP 2 – 5 mln zł. Pozostałe stacje (TVP 3, TVP 3 Warszawa, TVP 3 Wrocław, TVN Siedem, TV 4, TVN 24 i TVP Polonia) zarobiły w sumie 741 tys. zł (wszystkie dane TNS OBOP). 

MS, PRESSERWIS

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Paweł Kubisiak)

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Partie polityczne wydały 33,6 mln zł na reklamy w telewizji