Pluszowy karp

opublikowano: 20-12-2018, 22:00

19 grudnia 2018 r. w Warszawie można było spotkać dużego pluszowego karpia, maskotkę kampanii „przeRYBAne” zorganizowanej przez Compassion Polska, która ma na celu zmianę naszych nawyków.

Okres przedświąteczny to czas, kiedy powinniśmy dzielić się uśmiechem i współczuciem – mówią przedstawiciele organizacji, którzy namawiali do wysłania gotowego mejla do sieci handlowych, które wciąż sprzedają żywego karpia (jedno kliknięcie pod linkiem www. ciwf.pl/karpie-apel), aby zaprzestały takich praktyk. Dzięki działaniom Compassion Polska ze sprzedaży żywych ryb w 2017 r. zrezygnowała sieć supermarketów B1 (dawna Real). Auchan i Selgross w tym roku ograniczają sprzedaż żywego karpia, a markety Piotr i Paweł nie będą go sprzedawały.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Gospodarka / Pluszowy karp