Pluszowy karp

opublikowano: 20-12-2018, 22:00

19 grudnia 2018 r. w Warszawie można było spotkać dużego pluszowego karpia, maskotkę kampanii „przeRYBAne” zorganizowanej przez Compassion Polska, która ma na celu zmianę naszych nawyków.

Okres przedświąteczny to czas, kiedy powinniśmy dzielić się uśmiechem i współczuciem – mówią przedstawiciele organizacji, którzy namawiali do wysłania gotowego mejla do sieci handlowych, które wciąż sprzedają żywego karpia (jedno kliknięcie pod linkiem www. ciwf.pl/karpie-apel), aby zaprzestały takich praktyk. Dzięki działaniom Compassion Polska ze sprzedaży żywych ryb w 2017 r. zrezygnowała sieć supermarketów B1 (dawna Real). Auchan i Selgross w tym roku ograniczają sprzedaż żywego karpia, a markety Piotr i Paweł nie będą go sprzedawały.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy