Poczta Polska rozstrzygnęła przetarg za blisko 100 mln zł

opublikowano: 07-12-2020, 14:04

Po blisko dwóch miesiącach od otwarcia ofert w przetargu na dostarczenie oprogramowania Microsoft z licencjami i standardowymi usługami operator wybrał najkorzystniejszą ofertę.

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Integrated Solutions z grupy Orange Polska, który wycenił usługi na 95,24 mln zł brutto. Była to najtańsza oferta. Dokonując wyboru operator zdecydował się na zwiększenie budżetu zamówienia, który był pierwotnie ustalony na 92,6 mln zł.

Na kolejnych miejscach pod względem przyznanej punktacji znalazły się CryonPoland z ofertą za 97,25 mln zł. Za nią uplasował się notowany na NewConnect APN Promise, który zaproponował 97,97 mln zł. Na ostatnim miejscu uplasował się Software One Polska z ofertą za 98,58 mln zł. Jedynym kryterium oceny ofert była cena.

Zwycięzca postępowania podpisze z Pocztą Polską trzyletnią umowę. Przed trzema laty w analogicznym przetargu na sprzedaż i dostarczenie oprogramowania Microsoft z licencjami oferty złożyło czterech wykonawców. Wygrało Sygnity. Budżet zamówienia był wówczas ustalony na 55,18 mln zł. Rok później do Sygnity trafił też wart 24 mln zł kontrakt na dostawę oprogramowania, subskrypcji usług i oprogramowania standardowego, standardowych pakietów usług hostowanych i pakietów usług technicznych.

Umowa z Sygnity skończyła się wiosną tego roku. W związku z opóźnieniem przetargu Poczta znalazła się w niekorzystnej sytuacji. W październiku opisywaliśmy, że obecnie faktury za usługi Microsoft Poczcie Polskiej wystawia APN Promise, choć nie wygrał przetargu na te usługi, ani nie ma na to stosownej umowy.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane