Polacy zagrają w wirtualnym meczu

opublikowano: 20-11-2019, 22:00

Betfan, nowy internetowy bukmacher, podpisał porozumienie z Playtechem. Wspólnie wchodzą do sektora ultrarealistycznych gier.

Spółka Betfan na polskim rynku jest aktywna od kwietnia 2019 r. Bukmacher online oferuje m.in. możliwość obstawiania wyników sportowych — na żywo i e- -sportowych, udostępnia także zakłady na rozrywkę z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. Spółka pozyskała właśnie dużego partnera — technologiczną firmę Playtech, notowanego na giełdzie w Londynie dostawcę rozwiązań i gier hazardowych. Playtech w Polsce współpracuje już z Totalizatorem Sportowym, m.in. przy projekcie Total Casino. Z Betfanem natomiast, w ramach wieloletniej umowy, wejdzie do krajowego sektora wirtualnych sportów. Wśród przeniesionych przez nich do sieci dyscyplin są: piłka nożna, koszykówka, tenis, kolarstwo torowe, żużel, wyścigi konne i wyścigi chartów. Tego typu rozrywki stanowią do 25 proc. zakładów sportowych online w kraju. Firmy dostrzegają duży potencjał rozwoju sektora i tym samym biznesową szansę dla siebie.

W Polsce jest ponad 12 mln aktywnych użytkowników gier online —
szacuje Piotr Sienkiewicz, prezes Betfanu. Liczy, że część z nich zdoła
przekonać do własnej oferty.
Zobacz więcej

SIECIOWA ROZRYWKA:

W Polsce jest ponad 12 mln aktywnych użytkowników gier online — szacuje Piotr Sienkiewicz, prezes Betfanu. Liczy, że część z nich zdoła przekonać do własnej oferty. Fot. ARC

— Playtech Virtual Sports w Betfan zapewni graczom duży wybór gier wirtualnych, umożliwiając obstawianie ulubionego sportu 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Wspólnie z Playtechem planujemy rozwijać ten produkt w Polsce i sukcesywnie wprowadzać nowinki i modyfikacje — podkreśla Piotr Sienkiewicz, prezes Betfanu w komunikacie prasowym.

Tomasz Mogiła, menedżer regionalny w Playtechu, przypomina, że spółka ta w obszarze sportów wirtualnych uaktywniła się na świecie dopiero w ostatnich latach, później niż inni.

— Aby zaistnieć na rynku, musieliśmy postawić na innowacyjność i wysoką jakość graficzną produktów. Mogliśmy natomiast bazować już na przykładach najlepszych wdrożeń i wystrzegać się błędów konkurencji. Betfan, wchodząc niedawno na rynek, także musiałpostawić na unikatową ofertę. W biznesie dobrze się więc rozumiemy — mówi Tomasz Mogiła.

Przedstawiciel Playtechu w Polsce dodaje, że wypuszczane właśnie nowości dadzą użytkownikom możliwość „obstawiania szybkich meczów z bardzo dynamiczną akcją i osiąganie wygranych w krótkim czasie”. Spółka przytacza szacunki, które wskazują, że w latach 2019-25 przychody z tego rodzaju rozrywki mogą stanowić ok. 40 proc. światowej sprzedaży zakładów sportowych. Obecnie sięgają ok. 25 proc. Liderami w Europie są natomiast Włochy (47 proc. udziału w rynku Starego Kontynentu i 20 proc. globalnie) i Wielka Brytania (analogicznie 19 i 15 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu