
Zgodnie z oświadczeniem złożonym w czwartek, twórca aplikacji Snapchat odnotował spadek przychodów o 7 proc. do 988,6 mln USD w pierwszym kwartale, znacznie poniżej średniego szacunku analityków wynoszącego 1 mld USD.
Ponieważ główna działalność reklamowa jest pod presją, Snap obniżył koszty i szukał nowych źródeł przychodów. Firma ma obecnie ponad 3 miliony płacących użytkowników za swoją subskrypcję Snapchat+. W międzyczasie amerykańska firma wprowadziła w zeszłym kwartale technologię rozszerzonej rzeczywistości, którą sprzedaje detalistom, pomagając kupującym wirtualnie przymierzać ubrania.
Akcje firmy Snap zaliczają w piątek spadek aż o 19,9 proc., co stanowi największą deprecjację w ciągu dnia od 21 października. Akcje zasadniczo wymazały wszystkie zyski z tego roku.
Zgodnie z szacunkami analityków, w pierwszym kwartale Snapchat miał 383 miliony użytkowników dziennie. Czas, jaki spędzali oni na oglądaniu treści za pośrednictwem Snapa, wydłużył się,