Press: Puls Biznesu na czwartym miejscu wg badań PRO SMG/KRC

opublikowano: 2002-10-25 10:24

Z najnowszych badań PRO przeprowadzonych przez SMG/KRC wynika, że spośród dzienników menedżerowie czytają głównie "Gazetę Wyborczą" (Agora SA) i "Rzeczpospolitą" (Presspublica).

Badanie przeprowadzono we wrześniu na próbie 2 tys. menedżerów. Według wskaźnika czytelnictwa ZCS (zasięg w cyklu sezonowym) najpopularniejszym dziennikiem jest "Gazeta Wyborcza" - czyta ją 64 proc. badanych, a "Rzeczpospolitą" - 61 proc. Na dalszych miejscach znalazły się: "Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza Infor) - 27,1 proc., "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - 11 proc., "Super Express" (Media Express) - 10 proc., "Prawo i Gospodarka" (Dom Wydawniczy Wolne Słowo) - 4,8 proc., "Trybuna" (Ad Novum) - 3,5 proc., "Życie" (DWWS) - 2,6 proc. ,"Gazeta Giełdy Parkiet" (Parkiet Media) - 2,1 proc.

Pod względem wskaźnika CPW (czytelnictwo przeciętnego wydania) wygrywa "Rzeczpospolita" z wynikiem 45,3 proc., za nią jest "Gazeta Wyborcza" - 41,1 proc. (AN)

Presserwis