PrestaShop poluje na polskie technologie

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Międzynarodowa platforma e-commerce, ścigająca się nad Wisłą o fotel lidera z Shoperem, chce być bliżej polskich sklepów i partnerów technologicznych. W tym celu zatrudniła szefa na kraj.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak duże znaczenie ma Polska dla PrestaShopu
  • jaką ma on pozycję na naszym rynku
  • jakie zadanie postawił przed zatrudnionym w Polsce dyrektorem zarządzającym
  • jak ocenia lokalną konkurencję i czym chce przekonać polskich sprzedawców
  • jak duże możliwości widzi w pozyskaniu technologicznych partnerów nad Wisłą
  • jak branżowy ekspert ocenia możliwość konkurowania rodzimych firm z międzynarodowymi graczami

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ