Producent sprzętu AGD ma być promowany poprzez kontrowersyjny spot

Presserwis
opublikowano: 23-09-2008, 12:49

Firma Beko liczy, że poprzez kontrowersyjną kampanię wyróżni się na rynku producentów sprzętu AGD. Emisję spotów zaplanowano jeszcze pod koniec września - podał Presserwis.

Pierwsze reklamy pojawią się w radiu. 30-sekundowy spot ma się rozpoczynać od słów: ”Wysmaruję ci plecy czekoladą, oblej mnie olejem, rozgniotę pomidory na twoich udach, wybiczuj mnie tym makaronem!”. Wyjaśnienie znajduje się na końcu spotów: bohaterowie reklamy zrobią wszystko, by mieć pretekst do zabrudzenia ubrań i uprania ich w pralce Beko.

Emisję reklam zaplanowano m.in. w RMF FM, RMF Maxxx, Radio Eska i Eska Rock – przed dwa tygodnie.
Uzupełnieniem działań będzie czterotygodniowa kampania w Internecie: Muratordom.pl, E-mieszkanie.pl, Urzadzamy.pl, We-dwoje.pl, Lazienki.pl oraz działania PR.

Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa TBWA\. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Media Direction OMD. Za PR odpowiada agencja Multi Communications. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Producent sprzętu AGD ma być promowany poprzez kontrowersyjny spot