Przeformułowanie w biznesie - Jak mapa zmienia krajobraz

DI
opublikowano: 2011-11-23 15:54

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości.

W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.

None
None

Książka  prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi  zorientowania się w prezentowanej tematyce.

Dzięki lekturze czytelnik dowie się:

- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;

- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;

- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce  wielu znanych i cenionych firm;

- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.

Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.

R. Normann, Przeformułowanie w biznesie - Jak mapa zmienia krajobraz

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne