Przybywa ofert zatrudnienia w marketingu i PR

Rośnie popyt na marketingowców, zwłaszcza specjalizujących się w marketingu internetowym, i na PR-owców.

Osoby szukające pracy w marketingu mają coraz więcej możliwości jej znalezienia. Serwis Pracuj.pl informuje, że w drugim kwartale 2014 r. liczba ofert zatrudnienia w tej branży wzrosła o 14 proc. w stosunku do drugiego kwartału 2013 r.

W portalu pojawiło się 4,5 tys. takich propozycji. Specjalistów od marketingu najczęściej szukały firmy z branży handlowej i FMCG. Z kolei najwięcej ofert dla PR-owców zamieszczali pracodawcy z sektora bankowości i finansów, a także handlu i sprzedaży. Osoby szukające pracy w PR mają powód do optymizmu — liczba ofert dla nich wzrosła aż o 40 proc. w stosunku do drugiego kwartału 2013 r., w tym dla specjalistów od komunikacji wewnętrznej aż o 75 proc. Równie duży wzrost (o 40 proc.) dotyczy ogłoszeń dotyczących pracy w marketingu internetowym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Fabisiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Przybywa ofert zatrudnienia w marketingu i PR