Raport PRNews.pl: Rynek bankowości internetowej – I kw. 2015

  • Wojciech Boczoń
opublikowano: 10-06-2015, 12:57

Na koniec pierwszego kwartału PKO Bank Polski miał 3,1 mln aktywnych użytkowników bankowości internetowej. Drugie miejsce zajął mBank, a trzecie ING Bank Śląski.

Poniższy wykres pokazuje liczbę klientów indywidualnych, którzy przynajmniej raz w miesiącu logują się do swojego konta z poziomu bankowości internetowej. Najwięcej aktywnych klientów e-bankingu ma PKO Bank Polski. Jest to aż 3,1 mln osób, drugie miejsce zajmuje mBank, a trzecie ING Bank Śląski.

Liczba klientów indywidualnych, którzy przynajmniej raz w miesiącu logują się do ROR za pomocą bankowości internetowej.

Związek Banków Polskich podaje, że na koniec IV kwartału 2014 roku liczba klientów z umowami internetowymi wynosiła 25 mln, a aktywnych użytkowników bankowości internetowej było 13 mln. Z raportu [email protected] wynika, że w ciągu 2014 roku liczba aktywnych klientów internetowych wzrosła o 5,25 proc.

[email protected]

Liczba klientów indywidualnych, którzy przynajmniej raz w miesiącu logują się do ROR za pomocą bankowości internetowej.

Związek Banków Polskich podaje, że na koniec IV kwartału 2014 roku liczba klientów z umowami internetowymi wynosiła 25 mln, a aktywnych użytkowników bankowości internetowej było 13 mln. Z raportu [email protected] wynika, że w ciągu 2014 roku liczba aktywnych klientów internetowych wzrosła o 5,25 proc.

[email protected]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane