Na koniec września 2014 roku z bankowości mobilnej korzystało 3,5 mln klientów. Rok wcześniej aktywnych użytkowników było o 1,2 mln mniej. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników zmieniają się ich zwyczaje: część klientów rezygnuje z bankowości internetowej na rzecz bankowości mobilnej. – Dla coraz większej grupy klientów bankowość mobilna staje się pierwszym kanałem kontaktu z bankiem – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.
Do podobnych wniosków dochodzą przedstawiciele innych banków. – Obserwujemy ciągły wzrost popularności kanałów mobilnych dla klientów banku. Dla części z nich Mobile staje się jedynym medium kontaktu z bankiem, a inni rezygnują z realizacji wybranych operacji w bankowości internetowej na rzecz mobilnych kanałów dostępu – mówi Krzysztof Suchan, Dyrektor Zespołu Internet i Mobile w Alior Banku
| Bank | III kw. 2013 | III kw. 2014 |
| mBank**** | ||
| BZ WBK | 194 500 | 372 056 |
| ING Bank Śląski | 183 000 | 310 199 |
| Citi Handlowy | 133 112 | 182 490 |
| T-Mobile UB* | 96 000 | 147 000 |
| Bank Millennium* | 69 907 | 133 000 |
| Alior Bank | 91 000 | 117 000 |
| Getin Noble Bank* | 21 000 | 100 700 |
| Plus Bank | 56 396 | 76 330 |
| Eurobank | bd | 81 985 |
| Raiffeisen Polbank | 21 100 | 24 355 |
| Nordea Bank Polska** | bd | 6 200 |
| Esbank*** | bd | 802 |
| RAZEM: | 2 261 183 | 3 486 703 |
* aktywowane aplikacje
** stan na marzec 2014
*** stan na sierpień 2014
