Hyundai Motor India ustalił przedział cenowy dla sprzedawanych akcji na 1865-1960 rupii (od 22 USD). Uwzględniając wyższy koniec widełek cenowych i uplasowanie całej emisji, która objąć ma 142,2 mln akcji stanowiących 17,5 proc. udziałów, wyceniałoby to spółkę na poziomie 19 mld USD.
Indyjski oddział Hyundaia, który jest drugim pod względem wielkości producentem samochodów w Indiach pod względem sprzedaży, nie oferuje żadnych nowych akcji w ramach IPO, a cały dochód trafi do spółki dominującej. IPO przeprowadzone zostanie w dniach od 15 do 17 października, a akcje mają trafić do obrotu giełdowego od 22 października
Jeśli faktycznie Hyundaiowi uda się zebrać 3,3 mld USD, oferta przebije dotychczasowy rekord z 2022 r. ustanowiony przez IPO Life Insurance na poziomie 2,7 mld USD. Plasowałaby się też w czołówce IPO na azjatyckim rynku w ostatnich latach.