Rośnie popularność Forda w Chinach
(Tadeusz Stasiuk)opublikowano: 2006-07-07 08:51
W pierwszej połowie 2006 r. sprzedaż Forda na chińskim rynku zwiększyła się ponad dwukrotnie do rekordowego poziomu 74 395 pojazdów. W stosunku do analogicznego okresu 2005 r. sprzedaż w ujęciu procentowym wzrosła o 101,8 proc. W przypadku należącej do amerykańskiego producenta aut japońskiej Mazdy wzrost sięgnął 136,6 proc. (56 417), zaś szwedzkie Volvo znalazło o 62,7 proc.
W pierwszej połowie 2006 r. sprzedaż Forda na chińskim rynku zwiększyła się ponad dwukrotnie do rekordowego poziomu 74 395 pojazdów. W stosunku do analogicznego okresu 2005 r. sprzedaż w ujęciu procentowym wzrosła o 101,8 proc. W przypadku należącej do amerykańskiego producenta aut japońskiej Mazdy wzrost sięgnął 136,6 proc. (56 417), zaś szwedzkie Volvo znalazło o 62,7 proc. nabywców więcej (5 285 sztuk).
WST, XFN