Spółka Skinwallet została założona w 2019 r. i działa na pograniczu branży esportowej i gamingowej skupiając się na segmencie obrotu dobrami cyfrowymi w grach. W 2022 r. uzyskała 9 mln zł przychodów (spadek o 15 proc. r/r) i poniosła 762 tys. zł straty netto (rok wcześniej 1,96 mln zł).
Zarząd ogłosił właśnie rozpoczęcie przeglądu opcji strategicznych. Spółka rozważa i jest otwarta na szereg możliwych opcji strategicznych, które mogą obejmować m.in.: licencjonowanie wypracowanych przez spółkę rozwiązań i technologii w zakresie prowadzenia marketplace; sprzedaż rozwiązań z zakresu blockchain i NFT; sprzedaż platform Skinwallet Instant i Skinwallet Marketplace; rozszerzenie działalności platform Skinwallet o nowe gry (np. Roblox), zawarcie aliansu lub partnerstwa strategicznego, połączenie z innym podmiotem, w tym również pozyskanie nowych inwestorów.