Sprzedaż Playboy’a wzrosła po rezygnacji z rozbieranych zdjęć

opublikowano: 15-09-2016, 12:11

Sprzedaż magazynu Playboy w kioskach wzrosła o 30 proc. od marca tego roku, kiedy przestał publikować zdjęcia rozebranych kobiet. Spadła jednak liczba subskrypcji.

Przedstawiciele ukazującego się od 62. lat magazynu twierdzą, że spodziewali się wzrostu sprzedaży w kioskach. Podkreślają, że to zachęta aby dotrzeć do nowej grupy czytelników.

Zrzut ekranu ze sklepu iTunes
Zrzut ekranu ze sklepu iTunes
None
None

Według Alliance for Audited Media, miesięczna sprzedaż magazynu Playboy w kioskach wzrosła przez sześć miesięcy z 36 tys. 762 egzemplarzy do 47 tys. 203. Liczba subskrypcji spadła jednak w tym samym okresie o 23,2 proc. do 582 tys. 765. Rzecznik wydawcy podkreśla jednak, że magazyn pozyskał przez sześć miesięcy 100 tys. nowych subskrypcji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, dailymail.co.uk

Polecane