Staffly znów zgarnia kapitał i zwiększa sprzedaż testów HR

ANB
opublikowano: 2023-12-13 20:00

Spółka oferująca narzędzia dla rekruterów zdobyła finansowe wsparcie od funduszu Freya Capital. Inwestorów przekonało szybkie tempo wzrostu.

Przeczytaj i dowiedz się:

  • jaką wycenę uzyskała spółka Staffly po najnowszej inwestycji
  • jakie duże firmy korzystają z jej rozwiązania
  • jakie czynniki przyciągają do niej inwestorów
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Staffly może pochwalić się portfelem klientów składającym się z wielu znanych przedsiębiorstw i największych korporacji. Są wśród nich m.in.: T-Mobile, PKP Intercity, Credit Agricole, InPost i Rafineria Gdańska. Korzystają z oferowanych przez Staffly zautomatyzowanych narzędzi wspierających rekrutację. Firma przekonała do siebie także inwestorów — kapitał na dalszy rozwój biznesu przekazał fundusz Freya Capital (wartość transakcji nie została podana, ale wycena firmy wzrosła do 13 mln zł). Inwestycja została przeprowadzona w ramach tzw. follow on, czyli rundy kontynuacyjnej zwiększającej pakiet zakupionych udziałów. W czerwcu 2022 r. w koinwestycji z Protos Next VC fundusz zainwestował już w spółkę 2 mln zł. Inwestorem w spółce jest także fundusz Czysta3.vc.

— Mocno wierzymy w innowacyjny zespół Staffly, z którym jesteśmy w stałym kontakcie, wspierając go w codziennych wyzwaniach. Jesteśmy podekscytowani tempem wzrostu spółki, dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną inwestycję. Spółka rośnie w siłę i zajmuje coraz bardziej znaczącą pozycję na innowacyjnym rynku, jakim jest HR Tech — mówi Michał Lewandowski, partner zarządzający Freya Capital.

Staffly informuje, że w 2023 r. spółka urosła czterokrotnie, co zagwarantowało m.in. pozyskanie kolejnych dużych klientów.

Staffly oferuje zautomatyzowane, autorskie, krótkie testy rekrutacyjne, które pozwalają rekruterom znaleźć najlepszych kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla. Firma zapewnia, że testy przyspieszają selekcję kandydatów, obniżają koszty rekrutacji i zmniejszają rotację pracowników. „Testy zintegrowane są najpopularniejszymi systemami do rekrutacji (ATS), gwarantując automatyczną wysyłkę SMS/mail z linkiem do testu oraz automatyczny feedback zarówno dla kandydata, jak też dla rekrutera” — wyjaśnia spółka.

— Ostatni rok to wytężona praca całego zespołu nad rozwojem i komercjalizacją produktu potwierdzona wieloma udanymi wdrożeniami u klientów korporacyjnych. Najnowsza inwestycja to nie tylko potwierdzenie wartości naszych codziennych działań, ale także spełnienia oczekiwań postawionych przed nami przez inwestorów podczas poprzedniej rundy — mówi Filip Sobel, prezes Staffly.

Zapowiada, że spółka przeznaczy kapitał na rozwój produktu w alternatywnych kanałach sprzedaży. Zapowiada także próbę generalną biznesu na zagranicznej scenie.