Szukamy Złotego Banku

opublikowano: 05-12-2016, 22:00

Miesiąc testów systemów bezpieczeństwa, 1050 wizyt w oddziałach 19 banków, 1710 telefonów do call center, 100 godzin badań użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, kilkanaście szczegółowych kwestionariuszy dotyczących konkretnych produktów i wreszcie dziesiątki tysięcy głosów internautów. Tak w skrócie przedstawia się plan największego w Polsce badania jakości obsługi bankowego klienta — Złoty Bankier, które ruszy od początku stycznia 2017 r. i potrwa do końca marca. Podsumowaniem będzie gala w kwietniu, podczas której poznamy Złoty Bank — instytucję o najwyższych standardach...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Szukamy Złotego Banku