The Dust ruszył z ofertą

Producent gier mobilnych ustalił cenę maksymalną oferowanych akcji na 12 zł, co równa się wycenie całej spółki na poziomie 18 mln zł.

We wtorek rozpoczęły się zapisy na akcje spółki The Dust, producenta gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz free-to-play. Potrwają do 29 sierpnia i będą przyjmowane po cenie maksymalnej 12 zł. Oznacza to, że maksymalna wartość oferty to 2,64 mln zł.

Obejmuje ona do 220 tys. akcji, z czego 145 tys. stanowią akcje nowej emisji serii C, a 75 tys. to akcje serii B, które będą sprzedawane przez dotychczasowych akcjonariuszy: Me & My Friends, T-Bull i Tech Invest Group. 30 sierpnia The Dust opublikuje cenę ostateczną, a od 31 sierpnia do 1 września będą przyjmowane zapisy w transzy dużych inwestorów. Do 8 września planowany jest przydział oferowanych akcji, które w czwartym kwartale mają zadebiutować na NewConnect.

Obecnie kapitał spółki dzieli się na 1,3 mln walorów. Zakładając objęcie wszystkich akcji nowej emisji po cenie maksymalnej, kapitalizacja spółki wyniesie 17,8 mln zł. Pieniądze z emisji akcji spółka chce przeznaczyć na rozwój produkcji gier własnych w modelu F2P. Obecnie The Dust prowadzi zaawansowane prace nad trzema tytułami, które planuje wydać przed końcem roku. Pierwsza z nich — „Galaxy Soldier” — zadebiutuje w październiku 2017 r.

W I półroczu 2017 r. spółka zanotowała 625 tys. zł przychodów i 399 tys. zł zysku. Kapitały własne na koniec czerwca były na poziomie 1,04 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / The Dust ruszył z ofertą