Triumfatorka US Open ambasadorką marki Nissan

opublikowano: 13-09-2018, 08:57

Po niespodziewanej wygranej w wielkoszlemowym turnieju US Open, japońska tenisistka Naomi Osaka stała się również gwiazdą mediów. Fakt ten z miejsca wykorzystał koncern Nissan Motor podpisując z 20-letnią sportsmenką umowę zgodnie z którą, tenisistka została nową ambasadorką japońskiej marki motoryzacyjnej, donosi Reuters.

Firma chce w ten sposób trafić w segment młodszych klientów/

Naomi Osaka
Zobacz więcej

Naomi Osaka fot. REUTERS/Toru Hanai/Forum

Międzynarodową sławę Osaka zdobyła w minioną sobotę, kiedy to na kortach Flushing Meadows, pokonała w finale 36-letnią Amerykankę Serenę Williams. Stałą się tym samym pierwszym sportowcem z Japonii, który zdobył koronę  Grand Slam w grze singlowej.

Kiedy dorastałam, mój tata jeździł Nissanem, więc będąc teraz ambasadorem marki, czuję się, jakbym zatoczyła pełne koło - powiedział Osaka podczas podpisywania kontraktu w siedzibie Nissana w Jokohamie.

Osaka jest najnowszą sportową postacią, która użyczyła swojej postaci Nissanowi, po tym jak jamajski sprinter Usain Bolt pełnił funkcję "globalnego ambasadora" producenta samochodów, aby wspomóc promocję samochodów GT-R od 2012 do 2016 r. W zeszłym roku Nissan natomiast podpisał podobną umowę z australijską aktorką Margot Robbie, która promuje pojazdy elektryczne.

Z pomocy Osaki korzystają już też takie firmy jak Aidadas, Yonex, Nissin Food, Wowow i Citizen Watch.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Triumfatorka US Open ambasadorką marki Nissan