Firma chce w ten sposób trafić w segment młodszych klientów/

Międzynarodową sławę Osaka zdobyła w minioną sobotę, kiedy to na kortach Flushing Meadows, pokonała w finale 36-letnią Amerykankę Serenę Williams. Stałą się tym samym pierwszym sportowcem z Japonii, który zdobył koronę Grand Slam w grze singlowej.
Kiedy dorastałam, mój tata jeździł Nissanem, więc będąc teraz ambasadorem marki, czuję się, jakbym zatoczyła pełne koło - powiedział Osaka podczas podpisywania kontraktu w siedzibie Nissana w Jokohamie.
Osaka jest najnowszą sportową postacią, która użyczyła swojej postaci Nissanowi, po tym jak jamajski sprinter Usain Bolt pełnił funkcję "globalnego ambasadora" producenta samochodów, aby wspomóc promocję samochodów GT-R od 2012 do 2016 r. W zeszłym roku Nissan natomiast podpisał podobną umowę z australijską aktorką Margot Robbie, która promuje pojazdy elektryczne.
Z pomocy Osaki korzystają już też takie firmy jak Aidadas, Yonex, Nissin Food, Wowow i Citizen Watch.