Tydzień wrażeń: w reklamie według Tadeusza Żórawskiego

RAF
10-11-2008, 00:00

Effie udowodniły, że dziś w reklamie liczy się humor, zaskoczenie i interakcja. W naszej kampanii pożyczek gotówkowych dla BZ WBK zaskoczyliśmy nie tylko odpowiednim do czasu wyborczego zapytaniem "Wszyscy biorą?", ale również konstrukcją, zaczynając od outdooru i plakatów, a nie od telewizji.

Daniel Kahneman zauważył na początku XXI wieku, że oprócz humoru to flirt z odbiorcą, głośna muzyka, seks i tak zwane markery emocjonalne (jak odgłos przyrody w reklamie piwa Żubr, pobudzający wyobraźnię i niemal przenoszący widza do lasu) będą rządziły w reklamie. I dawały największe rezultaty, jeśli idzie o osiąganie celów, czyli przede wszystkim sprzedaż reklamowanych produktów i usług. Kahneman stwierdził przede wszystkim, że intuicja i emocje warunkują decyzje ekonomiczne. Ludzie reklamy i marketingu widać wzięli sobie to do serca.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Tydzień wrażeń: w reklamie według Tadeusza Żórawskiego