Tygodnik Wprost stawia na SMS-owy kontakt z czytelnikami

Kamil Kosiński
opublikowano: 2002-08-21 00:00

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „Wprost”, oraz One-2-One, integrator usług dodanych w telefonii komórkowej i operator serwisu SuperSMS.pl, zawarły umowę ramową o współpracy. Jej celem jest otwarcie nowych kanałów komunikacji z czytelnikami oraz wspólne wdrożenie nowych usług mobilnych. Czytelnicy tygodnika będą teraz mogli za pomocą telefonów komórkowych i SMS-ów brać udział w sondach redakcyjnych publikowanych na łamach pisma. Umowa zawarta pomiędzy AWR Wprost oraz One-2-One przewiduje również wspólne prace nad nowymi usługami w różnych technologiach mobilnych, które rozszerzą ofertę obu marek i ich partnerów. Pierwsze efekty tych działań zapowiadane są na wrzesień 2002 r.