Uniqlo we współpracy z fundacjami przekaże odzież potrzebującym

DI
opublikowano: 2024-12-04 15:21

Osoby zmuszone do przesiedlenia, dotknięte klęskami żywiołowymi czy zmagające się z ciężką sytuacją ekonomiczną otrzymają odzież termoaktywną lub oddychające i przewiewne ubrania od marki Uniqlo w jej światowej akcji Heart of LifeWear.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Uniqlo przekaże milion sztuk odzieży termoaktywnej Heattech lub (w zależności od klimatu) oddychające i przewiewne ubrania Airism potrzebującym na całym świecie. Przewidziane są też lokalne współprace. W Polsce japońska marka połączyła siły z Fundacją Inna Przestrzeń, angażującą się w projekty na rzecz praw człowieka, promowania otwartości i demokracji, oraz nowojorską organizacją Artolution. Rezultatem wspólnych prac jest stworzony wraz z podopiecznymi fundacji kolaż, który można zobaczyć w sklepie Uniqlo Arkadia. Instalacja składa się z ręcznie wyciętych i udekorowanych serc, które przygotowały rodziny wpierane przez fundację i wolontariusze Uniqlo. Serca przedstawiające marzenia, cele i przemyślenia uczestników odnoszą się do motywów wspólnoty i nadziei. Warsztaty poprowadziła amerykańska organizacja Artolution, która od ponad dekady tworzy sztukę z potrzebującymi pomocy dziećmi na całym świecie. Fundacja Inna Przestrzeń otrzyma także 15 tys. sztuk odzieży termoaktywnej Heattech, która zostanie przekazana potrzebującym.

Nadrzędnym celem inicjatywy Heart of LifeWear jest wsparcie potrzebujących nie tylko w regionach, gdzie działa Uniqlo, lecz także w krajach z nimi graniczących.