W środę na NewConnect zadebiutuje Blue Tax Group

DI
opublikowano: 2008-02-05 11:08

W środę 6 lutego na NewConnect zadebiutuje spółka Blue Tax Group. W ramach zakończonej prywatnej emisji akcji spółka pozyskała od inwestorów 4 mln zł. Oferta obejmowała 20 mln akcji serii C przy cenie emisyjnej 20 gr za sztukę. Oferującym i koordynatorem emisji był Wrocławski Dom Maklerski S.A.

Blue Tax Group wykorzysta środki z emisji na rozwój sieci franczyzowej, która w 2008 roku obejmie 10 liczących się firm w największych miastach Polski. Do końca 2010 roku w ramach sieci ma funkcjonować ponad 100 partnerów spółki. Oprócz tego BTG planuje budowę własnych oddziałów w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku oraz wprowadzenie nowych usług, m.in. Tax & Financial Advising One Stop Shop umożliwiającej skorzystanie z wszystkich usług oferowanych przez firmę w każdym oddziale.

Firma prognozuej 3,04 mln zł przychodów i ok. 1 mln zł zysku netto w 2008 roku. Dzięki rozbudowie sieci franczyzowej w 2009 roku przychody powinny wzrosnąć do 7,1 mln zł zaś zysk netto do 2,8 mln zł. Startegia przewiduje na rok 2010 już 10 mln zł przychodów i 4,7 mln zł zysku netto.

Akcje nowej emisji, które objęli inwestorzy w ramach prywatnej emisji akcji przed debiutem na NewConnect, stanowią 25,8 proc głosów w kapitale zakładowym firmy. Pozostałe 74,2 proc. pozostaje w rękach założycieli firmy - Mirosława Stanisławskiego (Prezes Zarządu) i Dariusza Wesołowskiego (Przewodniczącego Rady Nadzorczej). Nie kryją oni aspiracji związanych z rynkiem regulowanym warszawskiej GPW.

- Do przełomu 2009 i 2010 roku nasza kapitalizacja rynkowa powinna przekroczyć 75 mln zł. To będzie odpowiedni moment aby przenieść się z NewConnect na rynek regulowany - twierdzi Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group.