Od wiosny amerykańska firma medialna WWE ruszy z serią WWE Speed, która początkowo będzie wyświetlana na X. Każdy odcinek będzie prezentował rozgrywki wrestlerów trwające do pięciu minut albo występy gwiazd takich jak Dwayne “The Rock” Johnson. X i WWE będą wydadzą 52 odcinki rocznie w ramach dwuletniej umowy.
Sport pobudza użytkowników
Sport od dawna jest kluczowym czynnikiem napędzającym ruch na platformie. Wydarzenia na żywo, takie jak igrzyska olimpijskie, czy mistrzostwa świata w piłce nożnej są szeroko komentowane za pośrednictwem X. Nie inaczej jest w przypadku wrestlingu. W 2023 r. fani wysłali ponad 142 mln postów na temat rozgrywek WWE.
Walka o większe przychody z reklam
Platforma stawia na usługi wideo. Na początku tego roku ogłosiła listę nowych programów wideo z byłym prezenterem CNN Donem Lemonem, komentatorem sportowym Jimem Rome i byłą kongresmenką Tulsi Gabbard. W ubiegłym roku podobną współpracę nawiązano z celebrytką Paris Hilton.
X ma nadzieję, że wysokiej jakości treści wideo pomogą witrynie zwiększyć przychody z reklam. Firma boryka się z problemami finansowymi odkąd została jesienią 2022 r. przejęta przez Elona Muska. W 2023 r. sprzedaż reklam wyniosła ok. 2,5 mld USD, a oczekiwano 3 mld USD.