Zbyt częsta zmiana logo nie sprzyja image firmy

Logo należy do tych atrybutów firmy, które wyróżniają ją spośród tysiąca innych na rynku. Ma za zadanie zapaść w pamięć klienta, dostawcy, pracownika. Sprawić, że widząc dany znak kojarzy się branżę, dziedzinę, metodę działania. Otwierając firmę należy pomyśleć o logo. Jednak nie należy o nim zapominać w dalszej części działalności. Znaczenie znaku firmowego dostrzeżono już w XIX wieku. Jednak niewiele firm powstałych w tamtych czasach zachowało ówczesne logo do tej pory.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ