Wynik EBITDA (skorygowany) wzrósł o 23 proc. do 409,1 mln zł, a przychody o 94,4 proc. do 1,54 mld zł. W Polsce przychody zwiększyły się o 16,6 proc. do 911,6 mln zł.
- W Polsce, po raz kolejny zwiększyliśmy udział w rynku pomimo rosnącej liczby maszyn paczkowych instalowanych przez naszą konkurencję. Spadek siły nabywczej miał negatywny wpływ na tempo wzrostu rynku e-commerce w pierwszym kwartale na większości rynków europejskich. Choć spodziewamy się, że ten trend się utrzyma w tym roku, wierzymy, że znaleźliśmy sposób na to, aby rosnąć szybciej niż konkurenci, nawet w tym trudniejszym czasie – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost, cytowany w komunikacie prasowym.
Spółka podniosła od 1 kwietnia o 8 proc. ceny usług w Polsce, a od 1 maja o 5 proc.