Sprzedaż Apple Watch mniejsza o 90 proc.

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2015-07-07 18:05

Sprzedaż Apple Watch jest obecnie o 90 proc. niższa niż podczas pierwszego tygodnia po wejściu do oferty, oszacowali analitycy Slice Intelligence.

Apple sprzedawał mniej niż 20 tys. smart-zegarków dziennie  w USA od ich pojawieniu się na rynku w kwietniu. W niektórych dniach sprzedaż nie przekraczała 10 tys. sztuk. To wyraźny spadek w porównaniu z pierwszym tygodniem po tym, jak Apple Watch wszedł 10 kwietnia do sprzedaży. Wówczas sprzedało się aż 1,5 mln smart-zegarków, średnio 200 tys. dziennie, wyliczył Slice. 

Bloomberg

Analitycy zwracają uwagę, że dwie trzecie dotychczas sprzedanych Apple Watch to tańsza wersja „Sport”, której zakres cenowy rozpoczyna się od 349 USD. Kosztowniejsze modele kosztują od 549 USD. Slice szacuje, że sprzedaż luksusowego, złotego modelu Apple Watch „Edition”, który kosztuje od 10 tys. USD w górę, nie przekroczyła jak dotąd w USA 2000 sztuk.