Szwedzki koncern Bonnier, tworząc od zera nowatorski tytuł gospodarczy wzorowany na „Dagens Industri”, postępował rozważnie. „PB” najpierw ukazywał się we wtorki i czwartki, zaś dziennikiem stał się od 1 października 1998 r. 26. urodziny odnotowujemy z refleksją, że europejska zniżkowa karta młodzieżowa ustala w nazwie EURO26 próg dojrzałości… Wydanie papierowe pozostaje produktem flagowym, ale stale rosną w siłę nasze inne nośniki: portal pb.pl, e-wydanie, aplikacja, podcast PBdosłuchania, wideo, platforma Analizy PB i serwis PB Finance. Wszystkie formy pulsowania umacniają grupę medialną Bonnier Business Polska, do której należą także marki: Bankier.pl z systemem partnerskim, SpotData, ArsLege, prnews.pl, PIT.pl oraz mambiznes. Siostrzane wydawnictwo Bonnier Healthcare Polska działa na rynku medycznym i farmaceutycznym.

