Alibaba chce zainwestować w chiński biznes niemieckiego Metro

opublikowano: 15-02-2019, 07:46

Alibaba, chiński gigant e-commerce, rozmawia z niemieckim Metro o kupnie udziałów w jego chińskim biznesie, dowiedział się nieoficjalnie Reuters.

Agencja przypomina, że Tencent, krajowy rywal Alibaby, podpisał w ubiegłym roku umowę o współpracy z francuskim gigantem detalu, Carrefour.

Informatorzy Reutersa podkreślają, że rozmowy Alibaby z Metro są wciąż na wstępnym etapie i mogą zakończyć się niczym.

Metro ma 95 sklepów w Chinach i nieruchomości w największych miastach, jak Pekin i Szanghaj.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy