Alibaba inwestuje 2,9 mld USD w operatora hipermarketów

20-11-2017, 11:21
aktualizacja: 20-11-2017, 11:21

Chiński gigant e-commerce Alibaba zdecydował się kupić 36 proc. Sun Art, największego chińskiego operatora hipermarketów.

Wartość transakcji to 2,9 mld USD. Dzięki niej Alibaba wejdzie do lukratywnego segmentu spożywczego w chińskim handlu detalicznym. Sun Art ma ponad 400 hipermarketów w Chinach.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Alibaba poszedł śladem amerykańskiego Amazon.com. Amerykański gigant e-commerce zapłacił wcześniej w tym roku prawie 14 mld USD za sieć sklepów spożywczych Whole Foods.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Alibaba inwestuje 2,9 mld USD w operatora hipermarketów