CAM Media drożeje, prezes zapowiada przejęcia

opublikowano: 2008-05-07 09:41

PDA CAM Media zadebiutowały kursem 10,49 zł. Był on o 4,9 proc. wyższy od ceny emisyjnej akcji.

Cam Media pozyskały z emisji 20 mln zł, które chcą wydać głównie na przejęcia innych podmiotów.

- Jesteśmy po wstępnych rozmowach w sprawie akwizycji. Teraz jak już mamy pieniądze możemy wrócić do rozmów - mówił zaraz po dzisiejszym debiucie Krzysztof Przybyłowski, prezes agencji reklamowej.

W sferze jego zainteresowań są komplementarne firmy o rocznych obrotach od 2 do 10 mln zł.

- Liczymy, że wszystkie przejęte firmy zostaną skonsolidowane w styczniu 2009 r. - twierdzi prezes.

Dlatego pieniądze z oferty zaczną dla CAM Mediów pracować dopiero od przyszłego roku. Przez to nie wpłyną na tegoroczną prognozę zakładającą 51 mln zł przychodów, 5,95 mln zł zysku operacyjnego i 6,45 mln zł zysku brutto. Prezes liczy, że do czasu wydania pieniędzy zebranych z emisji przyniosą one nie więcej niż pół miliona złotych zysków finansowych.

Debiut CAM Media jest 15. w tym roku. To 362. spółka notowana na głównym parkiecie GPW. Cena emisyjna akcji CAM Media wynosiła 10 zł i znalazła się w dolnej granicy widełek cenowych 10-14 zł. Spółka oferowała 2 mln nowych akcji serii E i 600 tys. "starych" akcji serii B.

ZK