CCC przedstawiło trzyletnią strategię

opublikowano: 29-01-2020, 11:52

Go.22 – to nazwa strategii, opublikowanej właśnie przez grupę CCC. Cel to 8,5-9 mld zł przychodów i marża netto w wysokosci 8-10 proc.

Grupa planuje w sposób organiczny kontynuować rozwijanie wielokanałowej sprzedaży obuwia, dostarczając ofertę produktową dopasowaną do zróżnicowanych rynków, kanałów i formatów sprzedaży.

Marcin Czyczerski
Marcin Czyczerski

„Działania Grupy będą w tym zakresie odpowiadać na kształtujące się na rynku handlu trendy (m. in. rosnącą mobilność klientów, popularyzację tzw. oferty fashion, zmiany pogodowe i inne” – dodano.

Pięć filarów strategii to: uzupełnianie się kanałów dotarcia do klientów; umacnianie podstawowych 5-6 marek oraz rozbudowa tzw. oferty fashion; optymalizacja procesów i wdrożenie nowych narzędzi; poprawa cyklu konwersji gotówki i nakłady inwestycyjne w horyzoncie strategii średniorocznie 150-200 mln zł (wobec 700 mln zł w 2019 r.); zrównoważony rozwój.

Do 2022 r. grupa chce osiągnąć skonsolidowane przychody na poziomie 8,5-9 mld zł, udział przychodów e-commerce w przedziale 35-40 proc., w tym eobuwie 3 mld zł (przy rentowności EBITDA 8-10 proc.) i rentowność operacyjną w przedzeale 8,5-9,5 proc. (bez wpływu MSSF 16). Marża netto ma wynieść 8-10 proc.

Relacja długu netto do EBITDA ma wynieść 0-1.

Jak zaznaczono, cele finansowe nie uwzględniają ewentualnych zmian posiadanych przez Grupę udziałów w spółkach: eobuwie.pl S.A., HR Group Holding S.à r.l. i Karl Vögele AG KVAG.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane