Grupa planuje w sposób organiczny kontynuować rozwijanie wielokanałowej sprzedaży obuwia, dostarczając ofertę produktową dopasowaną do zróżnicowanych rynków, kanałów i formatów sprzedaży.

„Działania Grupy będą w tym zakresie odpowiadać na kształtujące się na rynku handlu trendy (m. in. rosnącą mobilność klientów, popularyzację tzw. oferty fashion, zmiany pogodowe i inne” – dodano.
Pięć filarów strategii to: uzupełnianie się kanałów dotarcia do klientów; umacnianie podstawowych 5-6 marek oraz rozbudowa tzw. oferty fashion; optymalizacja procesów i wdrożenie nowych narzędzi; poprawa cyklu konwersji gotówki i nakłady inwestycyjne w horyzoncie strategii średniorocznie 150-200 mln zł (wobec 700 mln zł w 2019 r.); zrównoważony rozwój.
Do 2022 r. grupa chce osiągnąć skonsolidowane przychody na poziomie 8,5-9 mld zł, udział przychodów e-commerce w przedziale 35-40 proc., w tym eobuwie 3 mld zł (przy rentowności EBITDA 8-10 proc.) i rentowność operacyjną w przedzeale 8,5-9,5 proc. (bez wpływu MSSF 16). Marża netto ma wynieść 8-10 proc.
Relacja długu netto do EBITDA ma wynieść 0-1.
Jak zaznaczono, cele finansowe nie uwzględniają ewentualnych zmian posiadanych przez Grupę udziałów w spółkach: eobuwie.pl S.A., HR Group Holding S.à r.l. i Karl Vögele AG KVAG.