CDRL nie przesadził z ceną

Ubrania dziecięce Coccodrillo to wyższa półka cenowa. Akcje spółki, zarządzającej tą marką, to cenowo niższe stany średnie.

Od 29 września do 7 października Trigon DM oraz Dom Maklerski BZ WBK przyjmują zapisy inwestorów indywidualnych na akcje nowej emisji spółki CDRL, prowadzącej sieć prawie 350 sklepów z odzieżą dziecięcą marki Coccodrillo. Prowadzi je samodzielnie lub na zasadzie franczyzy, a ponad 140 zlokalizowanych jest poza Polską, w tym w tak egzotycznych (ale nie dla rodzimych detalistów) krajach, jak Arabia Saudyjska.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ