Nigdy nie wiemy z jakim wyzwaniem czy kryzysem przyjdzie nam się zmierzyć za kilka godzin. Dlatego aby, sprawnie funkcjonować na rynku, z powodzeniem stawiać czoła wszelkim wyzwaniom, dążyć do bezkonkurencyjności, wychodząc też przy tym naprzeciw oczekiwaniom klientów, należy te trendy śledzić, sprawdzać i co ważniejsze - wdrażać, ale tylko te, które mają szansę powodzenia w konkretnym przypadku.

Zapraszamy na dwudniowe spotkanie branży, podczas którego porozmawiamy o najciekawszych, ale co ważniejsze - sprawdzonych trendach, aktualnych wyzwaniach oraz możliwych pułapkach, ale w oparciu o realne przykłady z naszego rodzimego rynku. Konferencja SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES, która odbędzie się 7 oraz 8 lutego, w formule online, ma na celu przedstawienie najlepszych praktyk, ale też otwarcie dialogu, pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w proces tworzenia, czy kreowanie marki w social mediach.
Do współpracy merytorycznej zaprosiliśmy czołowych ekspertów, fantastycznych mówców, ale co najważniejsze – praktyków, zarówno od strony znanych nam marek, jak i agencji, które je wspierają. W ten sposób, na przykładzie konkretnych case studies, wspólnie rozłożymy na czynniki pierwsze najważniejsze w tej chwili zagadnienia z branży, prezentując szereg rozwiązań oraz możliwości do wykorzystania w swoich strategiach.
Jeśli na co dzień planujesz, zarządzasz czy działasz w obszarze social mediów, nie może Cię zabraknąć na naszym wydarzeniu!
Podczas konferencji:
➔ OMÓWIMY realne możliwości jakie dają nam m.in. kampanie performance’owe, marketing metaverse oraz real time marketing
➔ POZNAMY sposoby oraz przykłady budowania wizerunku marki pracodawcy w social media
➔ POSŁUCHAMY o tym jak z powodzeniem prowadzić social media w niepewnej rzeczywistości
➔ POROZMAWIAMY o tym, jak za pomocą social mediów uruchomić potencjał biznesowy partnerów i interesariuszy społecznych
➔ DOWIEMY SIĘ, jak powinna wyglądać uczciwa i transparentna współpraca z influencerami (panel z udziałem przedstawiciela marki, agencji oraz influencera)
➔ ZAPREZENTUJEMY możliwości pracy na TikToku z nieoczywistym tematem
➔ UMIEJSCOWIMY rolę Social Mediów w aktualnej, zmieniającej się rzeczywistości oraz ich odpowiedzialność w kreowaniu rzeczywistości
Ale to tylko część tegorocznego programu, po więcej zapraszamy na stronę “Social Media Best Practices”.
Co więcej, nasze wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (prelegent 40 punktów, uczestnik 20 punktów).
Zainspiruj się przedstawionymi case’ami i wykorzystaj je w swoim biznesie.
Do zobaczenia na SOCIAL MEDIA BEST PRACTICES!