Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje. Do inwestorów indywidualnych skierowano 6,5 mln walorów, a do inwestorów instytucjonalnych 60,6 mln akcji. Stopa redukcji w pierwszej z transz sięgnęła 88,5 proc., a popyt zgłoszony w book-buildingu przez instytucje 4,3-krotnie przekroczył liczbę oferowanych papierów.
Cena emisyjna wyniosła 12,50 zł, tym samym wartość oferty sięgnęła około 839 mln zł. Ta największe IPO w tym roku.
- Inwestorzy pozytywnie przyjęli nasze projekty inwestycyjne, osiągane wyniki finansowe i pozycję rynkową czego wyrazem jest sukces oferty zarówno w Polsce jak i za granicą. Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja naszej strategii przyczyniła się do dalszego dynamicznego wzrostu wartości Spółki dla naszych dotychczasowych, a także nowych akcjonariuszy – mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.