Dyskonty wygryzają konkurencję promocjami

W 2020 r. liczba rabatów w sklepach spadła o ponad 17 proc. Tymczasem Biedronka czy Lidl zwiększyły ich liczbę dwucyfrowo.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • W których formatach handlowych ubyło najwięcej promocji, a w których przybyło
  • Z czego wynika ogólny duży spadek liczby promocji
  • Dlaczego konkurencja powinna zwrócić szczególną uwagę na dyskonty

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ