Pandemia zablokowała firmowe spotkania. Eventory przeniosło je więc do internetu, organizując także walne zgromadzenia.
Z rozwiązania krakowskiej spółki Eventory, platformy optymalizującej
organizację biznesowych spotkań i eventów w korporacjach, korzystają np.
mBank, BNP, Tieto, Sii, Philip Morris Polska. Jednak już na koniec marca
ich aktywność mocno wyhamowała, podobnie jak przypływ nowych klientów.
Firmy, zwłaszcza duże, potrzebowały nieco czasu na reorganizację
dotychczasowych modeli działania i przejście na tryb pracy zdalnej.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Pandemia zablokowała firmowe spotkania. Eventory przeniosło je więc do internetu, organizując także walne zgromadzenia.
Z rozwiązania krakowskiej spółki Eventory, platformy optymalizującej
organizację biznesowych spotkań i eventów w korporacjach, korzystają np.
mBank, BNP, Tieto, Sii, Philip Morris Polska. Jednak już na koniec marca
ich aktywność mocno wyhamowała, podobnie jak przypływ nowych klientów.
Firmy, zwłaszcza duże, potrzebowały nieco czasu na reorganizację
dotychczasowych modeli działania i przejście na tryb pracy zdalnej.
Podczas pandemii zmieniły się tylko miejsca spotkań — z sali konferencyjnej przenieśliśmy się do „pokoju” online. Pozostałe potrzeby i cele eventów są nadal aktualne — podkreśla Andrzej Targosz, prezes Eventory.
Fot. ARC
Również Eventory zmuszone zostało do dopasowania się do ich nowych
potrzeb. Teraz spółka zakłada, że 50 proc. jej
przychodów w II kw. będzie pochodzić z wdrożeń online i związanych z tym
konsultacji.
— Platforma Eventory wspiera proces organizacji i zarządzania
spotkaniami wewnętrznymi w firmach, np. dotyczącymi kwartalnych wyników
sprzedażowych czy wprowadzenia nowego produktu na rynek, związanymi z
planowaniem lub zakończeniem projektów, wydarzeń budujących relacje z
klientami, motywujących pracowników. Dotychczas odbywały się one głównie
offline. Pandemia spowodowała, że musieliśmy szybko rozwinąć platformę.
Dołożyliśmy nową warstwę technologiczną, umożliwiającą firmom płynne
prowadzenie i mierzenie efektów spotkań online z zachowaniem
najostrzejszych standardów cyberbezpieczeństwa i poufnościdanych — mówi
Andrzej Targosz, założyciel i prezes Eventory.
W modelu online
Firma zintegrowała narzędzia z platformami komunikacyjnymi typu Zoom,
Cisco Webex, niebawem dopnie się również do Microsoft Teams.
— Rozwiązania te, bez wsparcia naszej platformy, sprawdzają się jako
komunikatory, pokoje spotkań, jednak w przypadku internetowych spotkań
biznesowych firmy oczekują dodatkowego rozwiązania, upraszczającego ich
kompleksową organizację i wyraźnie zwiększającego jego efektywność. Temu
m.in. służy nasza technologia — podkreśla Andrzej Targosz.
Szybka reakcja na nowe potrzeby technologiczne klientów była oczekiwana
przez największych partnerów, rozliczających się w modelu
subskrypcyjnym. Integracja ze spotkaniami online spowodowała, że
zdecydowali się na kontynuację współpracy.
— Biznes zaczyna wracać do normalnej aktywności. Świadomi menedżerowie
już zadają sobie pytania, które ze spotkań online wrócą do świata
offline, jak mierzyć poziom dostosowania się firmy do nowej
rzeczywistości, jak zebrać feedback od pracowników. Chcą mieć te dane na
bieżąco, pod ręką. To napędza nam nowych klientów — mówi Andrzej
Targosz.
Eventory postawiło także na wsparcie firm w obsłudze walnych zgromadzeń
online. Pierwsze już zostały przeprowadzone.
— Eventory umożliwia bezpieczne uwierzytelnienie uczestników walnych
zgromadzeń. Pozwala także na zachowaniepełnej tajności głosowań —
podkreśla szef spółki.
Według planu
Radosław Szafrański, członek zarządu w firmie rekrutacyjnej Michael
Page, podpowiada, jak skutecznie prowadzić biznesowe spotkania online.
Radzi m.in. ustalić agendę czasową, wyznaczyć cel wideospotkania i
podsumować jego efekty.
— Postęp technologiczny sprawia, że komunikatory internetowe są nie
tylko alternatywą dla standardowych spotkań biznesowych, ale ich
przyszłością. Umożliwiają codzienną i niezakłóconą pracę zespołów
rozproszonych, których członkowie pracują z wielu miejsc na świecie,
dlatego możemy spodziewać się, że wideokonferencje będą stopniowo
wypierać bezpośrednie rozmowy służbowe, zwłaszcza międzynarodowe — mówi
Radosław Szafrański.