Firmy ingerują w dobór mediów

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 19-05-1999, 00:00

Firmy ingerują w dobór mediówAgencje separują domy mediowe od klienta DŁUGA DROGA: Aby kompleksowo obsługiwać klienta nie wystarczy tylko własny, mały dział mediowy. Większość agencji już to zrozumiała i współpracuje z domami mediowymi — tłumaczy Peter Ford, dyrektor generalny HMS Carat Polska. fot. Grzegorz Kawecki Przedstawiciele domów mediowych długo musieli tłumaczyć agencjom reklamowym i ich klientom, na czym polega obsługa medialna. Niektóre lokalne firmy wciąż tego nie rozumieją. Pracę domów traktują po macoszemu.Agencje reklamowe, które nie mają własnych działów mediowych...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Firmy ingerują w dobór mediów