BGŻ SA: Zawarcie porozumienia ze związkami zawodowymi

opublikowano: 2012-10-16 17:50

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 120 / 2012
Data sporządzenia: 2012-10-16
Skrócona nazwa emitenta
BGŻ SA
Temat
Zawarcie porozumienia ze związkami zawodowymi
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zawarcie porozumienia ze związkami zawodowymi

Raport bieżący 120/2012 z 16 października 2012 r.

W nawiązaniu do raportu bieżącego 111/2012 z 26 września 2012 r. Zarząd Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. ("Bank") informuje, że w dniu 16 października 2012 r. Zarząd Banku zawarł ze związkami zawodowymi działającymi w Banku porozumienie w sprawie zasad postępowania w sprawach dotyczących pracowników objętych zamiarem grupowego zwolnienia, zgodnie z art. 3. ust 1 Ustawy z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników.

Zwolnienia grupowe zostaną przeprowadzone w okresie od 31 października 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. i obejmą łącznie nie więcej niż 370 pracowników Banku.

Porozumienie zakłada możliwość skorzystania przez pracowników objętych zwolnieniami ze świadczeń łagodzących skutki utraty zatrudnienia. Są to m.in. dodatkowe odprawy uzależnione od stażu pracy w Banku, a także wsparcie w zakresie rozwoju umiejętności aktywnego poszukiwania nowych możliwości zatrudnienia.

Bank przekaże informacje odnośnie przewidywanych skutków finansowych przeprowadzenia zwolnień grupowych w sprawozdaniu finansowym Banku za rok obrotowy 2012 r.

Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Conclusion of an understanding with
the trade unions


Current report 120/2012 date October
16, 2012


Following the current report 111/2012
from September 26, 2012 the Management Board of Bank Gospodarki
Żywnościowej S.A. (“Bank”) hereby informs, that on October 16, 2012 the
Management Board of the Bank concluded with the trade unions an
understanding on the rules of conduct in matters concerning the
employees covered by the intent of group layoffs in accordance with the
Act dated 13 March 2003 on Special Employment Termination Rules for
Reasons Not Attributable to Employees.


The group layoffs will be carried out
from October 31, 2012 until June 30, 2013 and will encompass no more
than 370 employees of the Bank.


The understanding sets forth the
possibility for employees covered by the layoffs to be granted benefits
mitigating the effects of employment loss. These include among others
additional benefits depending on the length of employment with the Bank
as well as outplacement.


The Bank will disclose the information
on the expected financial impact of the group layoffs in the 2012 annual
financial statements.


Legal basis:


Art 56 section 1 point 1 Act from July
29, 2005 on the public offering and the conditions for introducing
financial instruments to organized trading, and public companies.


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2012-10-16 Magdalena Legęć Wiceprezes Zarządu
2012-10-16 Łukasz Urbaniak Dyrektor Zarządzający ds. Controllingu