CASPAR AM SA: Raport podsumowujący wyniki prac analitycznych nad założeniami strategii reorganizacji i optymalizacji Grupy kapitałowej Caspar

opublikowano: 2025-11-07 13:47

Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr

29

/

2025

Data sporządzenia:

2025-11-07

Skrócona nazwa emitenta

CASPAR AM SA

Temat

Raport podsumowujący wyniki prac analitycznych nad założeniami strategii reorganizacji i optymalizacji Grupy kapitałowej Caspar

Podstawa prawna

Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne

Treść raportu:

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 27/2025 z dnia 8 października 2025 roku Zarząd Caspar Asset Management S.A. („Spółka") uruchomił prace analityczne nad założeniami strategii reorganizacji i optymalizacji Grupy kapitałowej Caspar („Grupa Caspar") na lata 2026–2028. W wyniku tych analiz Zarząd Spółki w dniu 7 listopada 2025 roku przyjął w formie uchwały Raport podsumowujący prace analityczne („Raport”) i przedstawił członkom Rady Nadzorczej Spółki jego istotne postanowienia.

Kluczowe założenia Raportu obejmują zmianę modelu prawnego i organizacyjnego działalności Grupy Caspar poprzez rozwój oferty produktowej spółki Caspar TFI S.A. i uzyskanie przez ten podmiot dodatkowych zezwoleń od Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie właściwych usług, a także organiczne i długofalowe przeniesienie kluczowej działalności operacyjnej Spółki na podmioty działające w ramach Grupy Caspar. Docelowo, Spółka będzie, zgodnie z treścią Raportu, funkcjonowała jako podmiot dominujący nad grupą spółek, działających na rynku kapitałowym, dysponujących zdywersyfikowaną ofertą produktową. Taka konstrukcja Grupy Caspar pozwoli na osiągnięcie synergii kosztowej oraz zwiększy efektywność zarządzania strukturą.

Spółka podkreśla, że celem podejmowanych działań jest utrzymanie aktualnej grupy klientów oraz zakresu świadczonych usług, a także rozwój oferty produktowej w ramach Grupy Caspar w celu zwiększenia dochodowości prowadzonej działalności. Zarząd Spółki jednocześnie wskazuje, że przedsięwzięcie wiąże się z określonymi ryzykami prawnymi oraz operacyjnymi, które mogą wpłynąć na potencjalne zmiany w zarysowanym scenariuszu działań. Zarząd Spółki rozpoczął więc dalsze prace analityczne, zmierzające do zapewnienia realizacji opisanych celów z udziałem doradców prawnych i podatkowych. Wszelkie podejmowane działania będą uwzględniały w szczególności interes klientów Spółki, skomplikowane środowisko regulacyjne oraz będą komunikowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE>>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2025-11-07

Błażej Bogdziewicz

Wiceprezes Zarządu

2025-11-07

Krzysztof Jeske

Wiceprezes Zarządu