Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 25 | / | 2019 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2019-06-27 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| CIECH | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Odwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia CIECH S.A. | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 20/2019 z dnia 31 maja 2019 roku Zarząd CIECH S.A. („Spółka” lub „Emitent”) informuje, że w dniu dzisiejszym podjął uchwałę o odwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta zwołanego na dzień 28 czerwca 2019 roku, godz. 11:00 („Zgromadzenie”). Odwołanie Zgromadzenia spowodowane jest koniecznością dokonania korekty w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym Grupy CIECH za rok 2018 („Sprawozdanie”). Planowana korekta Sprawozdania będzie polegała na uwzględnieniu w Sprawozdaniu rezerwy na podatek dochodowy wraz z odsetkami oraz odpisu na aktywo na podatek odroczony. O utworzeniu rezerwy i utworzeniu odpisu na aktywo Emitent informował w raporcie bieżącym nr 24/2019 z dnia 27 czerwca 2019 roku. Zarząd informuje ponadto, że bazując na własnej analizie odnośnie czasu potrzebnego na sporządzenie skorygowanego Sprawozdania oraz po konsultacji z audytorem ocenia, że ogłoszenie przerwy w obradach Zgromadzenia mogłoby być rozwiązaniem niewystarczającym. W szczególności, czas przerwy w obradach (wynoszący maksymalnie 30 dni) mógłby okazać się niewystarczający, aby akcjonariusze mogli zapoznać się z treścią skorygowanego Sprawozdania z należytym wyprzedzeniem przed wznowieniem obrad Zgromadzenia. Jednocześnie Zarząd Emitenta dołoży wszelkich starań, aby prace nad przygotowaniem skorygowanego Sprawozdania zakończyły się w możliwie jak najkrótszym terminie i zwoła walne zgromadzenie niezwłocznie po ich zakończeniu. Podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
| Subject: Cancellation of the Annual Shareholders’ Meeting of CIECH S.A. Content of the report: With reference to the current report No. 20/2019 dated 31 May 2019, the Management Board of CIECH S.A. (the „Company” or the „Issuer”) hereby informs that today it has adopted a resolution on cancellation of the Annual Shareholders’ Meeting of the Issuer scheduled for 28 June 2019, at 11:00 a.m. (the “Meeting”). Cancellation of the Meeting is caused by the necessity to introduce corrections to the consolidated financial statements of CIECH Group for the year 2018 (the “Statements”). The envisaged correction shall consist in accommodating in the Statements of the provision for income tax with interest and the write-off for deferred tax asset. The Issuer informed about the provision and the write-off for asset being created in the current report No. 24/2019 dated 27 June 2019. The Management Board further informs that based on its own analysis of the time necessary to prepare corrected Statements and following consultation with the auditor it assesses that announcing a brake in the Meeting might not be a sufficient solution. In particular, the duration of the brake (a maximum of 30 days) might not be sufficient for the shareholders to get acquainted with the content of the corrected Statements in due advance of the Meeting being resumed. At the same time the Management Board of the Issuer shall use all its efforts for the preparations of the corrected Statement to be completed as soon as possible and shall convene a shareholders’ meeting forthwith after their complete. Legal basis: § 19 (1)(1) of the Regulation of the Minister of Finance of 29 March 2018 regarding current and periodic information delivered by issuers of securities and on conditions of recognition of information required under non-member state law regulations as equivalent. |
|||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2019-06-27 | Dawid Jakubowicz | Prezes Zarządu | |||
| 2019-06-27 | Artur Osuchowski | Członek Zarządu | |||