RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Częstochowie

opublikowano: 2008-07-21 09:10

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 35 / 2008
Data sporządzenia: 2008-07-21
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Częstochowie
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 21 lipca 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Częstochowie, przy Al. NMP 9.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 34 Biura Obsługi Klienta, w tym 5 działających
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 0,8 - 1 mln zł.

Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-07-21 Tomasz Czapla Wiceprezes Zarządu