Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 35 | / | 2008 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2008-07-21 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| RAINBOW TOURS S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Częstochowie | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 21 lipca 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Częstochowie, przy Al. NMP 9. W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 34 Biura Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy. Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną. Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 0,8 - 1 mln zł. Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2008-07-21 | Tomasz Czapla | Wiceprezes Zarządu | |||