RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie kolejnych Biur Obsługi Klienta Rainbow Tours S.A.

opublikowano: 2009-03-05 13:16

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 13 / 2009
Data sporządzenia: 2009-03-05
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie kolejnych Biur Obsługi Klienta Rainbow Tours S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Rainbow Tours S.A. podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w ostatnich dniach zostały uruchomione dwa kolejne salony sprzedaży Rainbow Tours.
Tym razem postawiono na sprawdzoną już lokalizację w miastach gdzie Rainbow Tours posiada już po dwa biura. W ubiegłym tygodniu uruchomiono salon w Katowicach, przy ulicy Korfantego 3, w bieżącym tygodniu w Krakowie, przy ulicy Karmelickiej 52.
W chwili obecnej Rainbow Tours S.A. posiada 38 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
Otwarcie kolejnych biur jest kontynuacją, założonej w prospekcie emisyjnym, rozbudowy własnej sieci sprzedaży. Sprzedaż usług we własnych biurach generuje stosunkowo niższe koszty niż w przypadku korzystania z innych kanałów dystrybucji. Pozwala również na pełną kontrolę jakości i formy sprzedaży.

Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-03-05 Grzegorz Baszczyński Prezes Zarządu